Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kan iemand mij hier helpen?

  • Milly

    Vier weken geleden kocht ik een brits langhaar kitten in Herten. Het zijn kittens zonder stamboom.Op het moment dat ik mijn poesje ging ophalen was er nog een tortie poesje, een zwart katertje, een rood/wit katertje èn een blauw poesje. Ook was er 1 kitten die zeer klein was.

    Graag zou ik met jullie in contact willen komen omdat mijn kitten veel gezondheidsproblemen heeft.

    Ik wil informeren naar jullie om te horen of dergelijke problemen ook bij jullie kittens spelen èn omdat er gevreesd wordt voor een aangeboren afwijking wil ik jullie op de hoogte brengen. Om verdere problemen te voorkomen.

    Dus heeft u ook een kitten van een ex cattery uit Herten (Roermond) van een nestje geboren op 27 april 2011.Neem dan contact op!

  • Britjes

    Hallo,

    dit is 1 van de redenen waarom het verstandiger is om er 1 met stamboom te kopen bij een goeie cattery. Ik kan je niet helpen met je probleem en ik hoop dat het me valt. Mag ik vragen wat jou kitten heeft?

    Groet Mirjam

  • Milly

    Mijn kitten viel af tot 408 gram met 8 weken. Ze is nu 14 weken en weegt 900 gram!

    Haar bloed was als stroop èn er was tevens een infectie.

    Eén kitten uit het nest is inmiddels ingeslapen, en nog drie kittens zijn ziek!

    Ik zoek tevens informatie over de cattery Unique, een britskorthaar / langhaar cattery die rondom 2005/2007 heeft bestaan in Herten.

    Weet iemand hier meer over?

  • flappie4@gmail.com

    hoi hoi

    ben je al wijzer geworden over deze vreselijke slechte cattery????

    je mag mij prive maillen voor meer info