Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kittens!!!!!

• Miranda

Hallo,

Ik moet het even kwijt hoor. Wat zijn ze ontzettend lief en mooi!!!!!!!!!!!

Ik heb op 19 juni mijn eerste nestje gekregen en ze zijn nu dus ongeveer 3,5 weken oud. Ze beginnen nu te lopen (al is het allemaal nog een beetje wiebelig).

Vandaag gaan we beginnen met vast voedsel. Een lekker hapje koolvisfilet met een beetje rijstebloem overgoten met een heerlijke dressing van koffieroom.

Ben erg benieuwd. Iemand nog intresse in een leuk katertje (cinnamon).

Ik heb in mijn nest namelijk 1 fawn en 1 cinnamon poesje en drie cinnamon katers zitten. Omstreeks volgende week komt de fokker kijken en maakt zijn keus (moeder is namelijk een uitzetpoes) en 1 katertje gaat naar mijn zus.

Dus wat er over blijft kan verkocht worden (wat weet ik dus nog niet precies). Maar mocht iemand intresse hebben in deze kleur kan hij/zij natuurlijk reageren.

Groetjes van Miranda en de poezenbende

• Deborah

Wat ontzettend leuk dat het zo goed gaat met de kleintjes.

geniet er maar van hoor !!!!

Mijn bevalling die ik mocht bijwonen is helaas niet door gegaan. De moeder poes beviel eerder dat ze verwacht had waardoor ik het mis liep. Omstreeks de bevalling van mijn poes zal mijn fokker aanwezig zijn om me te helpen. Wel erg fijn iemand bij je te hebben die ervaring heeft. Van de 6 zijn er 2 overleden. Maar de rest doet het erg goed en groeien prima.

heb je ook al namen voor de kleintjes ???

groetjes Deb.

• linda

hallo miranda,

wat onzettend gaaf dat je een nestje hebt.

wij wouter en linda zijn op zoek naar een cinnemon katertje!

dus ik werd gelijk helemaal zenuwachtig toen ik je berichtje las!!!!!!!!!!!

ben heel benieuwd of we in aan merking kunnen komon

misschien kun je ons prive mailen dan zal ik wat gevens enzo genen en misscien wil jij dat ook wel

nou ik ben heel benieuwd!

zijn de katertjes trouwens egaal cinnemon?

hopelijk tot snel grotjes linda groenendijk

• Miranda

Hoi Linda & Wouter,

Zouden jullie mij even willen mailen op mijn e-mail adres aangezien ik een teruggestuurde mail krijg als ik jullie persoonlijk mail.

Groetjes Miranda

• Marina van Londen

Ik dacht dat jullie op zoek waren naar een rode britskorthaar?

Zijn jullie van kleur veranderd of willen er twee?

Groetjes marina