Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Spannend!!!

• Debby

Hoi allemaal,

Een paar berichtjes terug had ik een paar vraagjes over de brit en heb ik besloten ervoor te gaan! Ik heb al een kat,Binky, en een brit lijkt me het geschikte vriendje voor hem (en voor mij natuurlijk:D).

Over 4 weken ga ik bij een nestje kijken voor een creme katertje. Echt spannend!!

Er zijn 2 creme katertjes, 2 blauw/creme poesjes en een lilac/creme poesje geboren. Ik moet dus straks gaan kiezen tussen twee van die creme schatjes!

Dat zal wel heeeeeel moeilijk worden!

Een naam heb ik ook al in m'n hoofd: “Teddy Bear” (Teddy), wat vinden jullie daarvan??

Ik weet wel dat de komende 4 weken erg langzaam zullen gaan;)

En daarna natuurlijk nog wachten tot ie 13 weken is!

Echt spannend allemaal!

Hopelijk vind Binky het ook allemaal ok, hij is 8 maanden als de kleine komt.

Moet ik trouwens een 2de kattenbak aanschaffen of gaan ze op dezelfde??

Groetjes Debby

• caroline d.

Hoi Debby,

Wat leuk voor je!!! Echt spannend hoor! Kies maar de liefste of bijdehandste!

Wij hebben ook een creme brit (poes) en zij is echt heel erg lief, maar ook erg bijdehand. Zij is uit een nestje van vier katers en een poes, dus wij konden niet kiezen, maar zijn wel erg blij hoor!

We hebben ook een blauwe brit poes en daar konden we wel kiezen tussen twee… zo lastig, echt vier keer teruggekomen… Ze zijn allemaal leuk!

Succes ermee!

groetjes,

Caroline

Cattery Biltsche Grift's

http://home.wanadoo.nl/lvbossum/cattery.htm

• marina v L

Bij mij moet er altijd een vonkje overgaan. Dit is nu al voor de negende keer gebeurd.

Ging mee met een nichtje en ik viel gelijk voor een blauw britje.

Succes

• Deborah

leef helemaal met je mee hoor. Ik hoefde op ninaniet zo lang te wachten, ze was al 10 weken. En ik heb niet hoeven kiezen. Van de drie torties was alleen zij nog vrij. Maar wel opslag verliefd hoor. Gewoon doen wat je hart je ingeeft, komt best goed hoor !!!!

Dalijk moet ik ook weeer gaan kiezen. Als ze dit jaar nog een nestje heeft,hou ik er ook een zelf. Ja en z'n nestje van jezelf, dan wil je ze allemaal wel houden denk ik. Onze voorkeur gaat uit naar een vrouwelijk blauw britje. De kans is er ook dat dat eruit komt maar zeker ook de kleur zwart. En die heeft de bovenhand he, zwart is immers dominant over blauw. Ben benieuwd wat er allemaal komen gaat !

Wens jou in ieder geval veel plezier de aankomende tijd en zeker als het eenmaal zover is. Enne……….alle britten zijn schatten………….dus dat zit wel goed

Groetjes Deborah

• marina v L

Een mooie zwart brit met oranje ogen.

Prachtig.

Ben benieuwd hoe ze worden