Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Catterynaam

• Deborah

Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar een leuke en originele naam voor mijn toekomstige cattery.

Ik ga zodra het kan fokken met mijn blacktortie brit Nina. Nu moet ik dus een naam aanvragen maar wat ????

Graag zie ik jullie ideeen tegemoet.

Groetjes Deborah

• marina v L

Hoi

het hangt ook een beetje van je achternaam af.

Ik heb als achternaam van londen. Dus onze naam is Cat of Londen.

In de toekomst wil ik deze gaan gebruiken voor als ik met een britje een nestje ga nemen.

Een hoop mensen doen de plaatsnaam of straatnaam of de wijk waar ze wonen.

Veel succes

• Deborah

Hoe klinkt Cattery “ La Nina ” jullie in de oren ?????

• Debby

Hoi Deborah,

La Nina…Klinkt goed! :D:D

Leuke catterynaam hoor.

Hoe ben je daar op gekomen?

Groetjes Debby

• Deborah

ben pas op vakantie geweest. Ik moest mijn poes natuurlijk achterlaten, al werd er natuurlijk goed voor ze gezord. Ik was daar en miste d'r heel erg. Toen ik over haar begon en voor me keek, zag ik een winkeltjes wat La nina heette. Mijn poes heet ook nina vandaar eigenlijk. Heb de naam al aangevraagd. Gebruik de naam op gelijk op mijn webpagina die ik over een tijdje op internet zet.

Groetjes Debbie

• caroline d.

Hoi Deborah,

Ik hoop dat die naam niet al vergeven is. Toen ik de naam aanvroeg heb ik wel drie keer moeten insturen.. alles was er al.

Nu heb ik de naam van het riviertje waar wij aan wonen genomen en die heeft natuurlijk niemand!

Ben benieuwd naar je website!

Groetjes,

Caroline

Cattery Biltsche Grift's

http://home.wanadoo.nl/lvbossum/cattery.htm

• caroline d.

Hoi Deborah,

Ik hoop dat die naam niet al vergeven is. Toen ik de naam aanvroeg heb ik wel drie keer moeten insturen.. alles was er al.

Nu heb ik de naam van het riviertje waar wij aan wonen genomen en die heeft natuurlijk niemand!

Ben benieuwd naar je website!

Groetjes,

Caroline

Cattery Biltsche Grift's

http://home.wanadoo.nl/lvbossum/cattery.htm

• Deborah

Laten we inderdaad hopen dat nog niemand het heeft. Op de brittenpagina heeft niemand het nog maar je weet nooit. Anders zou ik een probleem hebben want het is echt moeilijk een leuke naam te verzinnen.

Nu is ook mijn nina voor de eerste keer krols. Over 2 maanden ongeveer laten we haar dekken. Moet dan toch echt een naam hebben. We wachten het gewoon af.

Groetjes Deborah