Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kitten

• madelon

Hallo allemaal,

We willen al een tijdje een tweede poes of kater bij onze lieve poes. Ze is een twee jaar oude britse korthaar, silver shaded. We zijn helemaal dol op haar en daarom willen we er graag een bij.Ik weet niet wat het beste is bij een poes, juist weer een poes of juist een kater? En weten jullie misschien een nestje britse kortharen, met de kleur silver shaded? Ik ben zelf al een poos op zoek, maar het lukt maar niet. Ik hoop dat het allemaal goed gaat met een tweede er bij.

Heeft er nog iemand tips?

Groetjes, Madelon.

• Miranda

Hoi Madelon,

Ik heb zelf een poes (gesterilliseerd) vier jaar alleen laten lopen en toen heb ik besloten er een bij te nemen. Dit was ook een poesje (destijds zes weken oud).

Het is ongeveer twee weken mopperen geweest maar daarna hebben ze elkaar geaccepteerd (ze zijn geen dikke vrienden maar verdragen elkaar goed).

Inmiddels heb ik in het totaal vijf poezen (twee htk en drie britten) en ze verdragen elkaar allemaal goed.

Nog even over een shaded silver. Heb je al op www.kittentekoop.nl gekeken?

Daar zag ik namelijk een nestje tussenstaan en onder het kopje nestje verwacht zag ik ook iets staan (dit kan ook op www.kittenbemiddeling.nl geweest zijn). Ik zou zeggen kijk daar eens even tussen.

Ik hoop dat ik je enigzins tot hulp heb kunnen zijn.

Veel succes, Miranda.