Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Brits halflanghaartje

• Renate van Dam

Hallo allemaal,

Ik heb nog een snoepie van een katertje alleen heeft hij een te lang vachtje hij is mooi lichtblauw van kleur en hij is mooi stevig voor een kitten van vijf weken. Voor informatie of een foto kan je mij het beste even een mailtje sturen. Hij mag in de maand Juli het huis verlaten hij is dan volledig geënt, ontwormd en in het bezit van een afstammingsbewijs.

Groetjes Renate.

• marina v L

Ik weet mensen die mijn halflanghaar katten heel erg mooi vinden.

Alleen de prijs?

Is jouw katertje net zo duur als een korthaar?

Ik weet namelijk een heel goed tehuis maar zij kan het geld voor een raskat niet betalen.

Pas geleden heeft zij van een vriendin van mij een britskorthaar gekregen die niet in groep pastte. Zij zat altijd boven.

Als je nu ziet hoe blij beiden met elkaar zijn, dan ben ik heel blij dat ik die fokster aangeraden heb om de kat aan mijn nichtje te geven.

Ik weet dat fokken duur is vind zelf ook dat als mensen een raskat willen er voor moeten betalen maar soms zijn er uitzonderingen.

Groetjes Marina v L

• Renate van Dam

Hallo Marina,

Ik vraag voor mijn katertje niet hetzelfde bedrag als voor mijn Korthaartjes

hij mag voor 250 euro weg. Hij mag het huis verlaten als hij 12 a 13 weken

oud is en hij is dan volledig geënt, ontwormd en in het bezit van een

afstammingsbewijs. Hij wordt morgen 5 weken en hij woog vandaag al 547 gram.

Ik heb een paar foto's toegevoegd die vandaag zijn gemaakt. Je mag altijd

vrijblijvend langskomen om hem in het echt te bewonderen.

Met vriendelijke groeten,

Renate van Dam.

0341-563542

PS Ik had met reply geprobeerd dit berichtje via outlook te beantwoorden want ik wilde foto's meesturen die vandaag van hem zijn gemaakt maar dit bleek niet mogelijk. Kan ik de foto's naar een gewoon e-mailadres sturen ?

• Marina v L

Als ik nu hier mijn email adres neer zet weet iedereen dat. Hoe doe ik dit?

groetjes Marina

• Renate van Dam

Hoi Marina,

Je kan je e-mailadres mailen naar w.vandam4@chello.nl of je kan mij bellen en je e-mailadres doorgeven kijk maar wat jouw het beste uitkomt.

Groetjes Renate.Marina v L schreef:

>

> Als ik nu hier mijn email adres neer zet weet iedereen dat.

> Hoe doe ik dit?

>

> groetjes Marina

• Renate van Dam

Hoi Marina,

Ik heb jouw net gesproken en ik krijg elke keer een foutmelding kan je even bellen.

groetjes Renate.

• Renate van Dam

Hoi Marina het is gelukt wat vind je ervan ?

• Marina v L

Ik heb je al prive gemaild maar ik vind ze echt allemaal geweldig.

Zowel de kort als de langhaarhaartjes.

Tot zaterdag