Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aangeboden: GOED TEHUIS.

• san OW

Hallo britse korthaar baasjes.

Mijn naam is Buster, ik ben een blauw brits korthaartje van zes maandjes oud en ik ben erg verdrietig.

Op 17 mei heb ik afscheid genomen van mijn oude huisgenoot en hierdoor is het erg stil in huis. Met mijn baasjes heb ik besloten om op zoek te gaan naar een nieuw speelmakkertje. Ik zoek een rasgenootje van ongeveer 3 maanden tot ongeveer 2 jaar oud.

Hij of zij moet lekker in en om het huis willen spelen en rennen, lekker tegen mijn buikje willen liggen, af en toe gewassen willen worden en mij willen wassen, van lekker eten houden en lekker lang uitslapen.

Ben jij wie ik zoek?

pppprrrrrrrttttttt Buster.

• Maaike

Hoi Buster,

wij zijn twee zusjes en net dit weekend bevallen van een paar hele mooie britjes (onze eerste nestjes!). In totaal zijn onze kleintjes met z'n zevenen: 2 lilac katertjes, 3 blauwe katertjes en 2 blauwe poesjes. Wij kunnen ons niet voorstellen dat er geen speelkameraadje voor je bijzit! Als ze een beetje op ons lijken dan mag je echt niet klagen hoor. We zijn namelijk erg lief en knuffelig en we wassen elkaar de hele tijd. We zullen dat onze kleintjes ook leren natuurlijk. Mocht je nog op zoek zijn naar een speelkameraadje dan moet je onze baasjes maar even bellen: 033 2453991. Volgens ons hebben ze al een paar goede tehuisjes gevonden voor een paar van onze kleintjes maar nog niet voor allemaal.

Groetjes en een kattenpootje van Bonasse en Mioche.

• marina v L

Kijk eens op de kittenbemiddeling.

Daar staan heel veel nestjes. In allerlei kleuren.

Ook staan er britten voor herplaatsing op.

Succes Marina van L