Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

chocolate kitten

• Tineke Zeeuw

Wij zijn op zoek naar een chocolate kleurige kitten. Poes of kater maakt voor ons geen verschil.

Wie heeft voor ons een kitten te koop?

• Patrick en Maayke van den Heuv

Wij zijn ook op zoek naar een chocolate kitten, mocht ik tegen een nestje aanlopen zal ik dit uiteraard even aan je doorgeven. Is het mogelijk dat als je meerdere reacties krijgt over een nestje je deze misschien ook aan mij door wilt geven ? Alvast ontzettend bedankt.

• Tamara

Misschien staat er op www.kittentekoop.nl nog een nestje chocolate kittens?

Groetjes,

Tamara

• cattery de Muizenvanger

In mijn cattery worden wel chocolate Britjes geboren.Op het moment heb ik een nestje maar die zijn allemaal al verkocht maar er zit momenteel een poesje bij de kater en als de dekking gelukt is heb ik over 65 a 66 dagen dan een nestje en daar zit vast wel een chocolate kitten bij.Dus mocht je geinteresserd zijn kun je cotact met me opnemen. Een kennismakingsbezoek stel ik zeer op prijs alvorens een kitten geplaatst wordt. Patrick en Maayke van den Heuv schreef:

>

> Wij zijn ook op zoek naar een chocolate kitten, mocht ik

> tegen een nestje aanlopen zal ik dit uiteraard even aan je

> doorgeven. Is het mogelijk dat als je meerdere reacties

> krijgt over een nestje je deze misschien ook aan mij door

> wilt geven ? Alvast ontzettend bedankt.

• Maayke

Beste cattery de Muizenvanger, kun je mij jullie E-mail of telefoonnummer mailen? Ik zou graag met jullie contact opnemen over een choc poesje.