Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie kan mij helpen?

• karin

ik ben al een tijdje op zoek naar een creme, wit-creme of blauw-creme britse korthaar poes. helaas ben ik iedere keer net te laat en vis ik achter het net. wie kan mij helpen? Weet je iemand met een nestje kittens, heb je zelf kittens of een oudere poes tot 4 jaar is ook goed. ik weet ongeveer wat ze kosten dus dat is het probleem niet. wie o wie kan mij helpen?

groetjes karin

• Ria

Kijk eens op www.kittenbemiddeling.com

of www.kittentekoop.nl

• Deborah

hallo,

Nu weet ik dat mijn fokker momenteel een pas geboren nestje heeft. ik weet niet precies welke kleuren maar je zou haar eens moeten bellen. Ze is mij heel goed bevallen. Haar nummer is 0314343800. Ze heet Julia en ze woont in doetinchem.

In ieder geval zou je nu de eerste zijn,want de kittens zijn een paar dagen oud.

sterkte Debbiekarin schreef:

>

> ik ben al een tijdje op zoek naar een creme, wit-creme of

> blauw-creme britse korthaar poes. helaas ben ik iedere keer

> net te laat en vis ik achter het net. wie kan mij helpen?

> Weet je iemand met een nestje kittens, heb je zelf kittens of

> een oudere poes tot 4 jaar is ook goed. ik weet ongeveer wat

> ze kosten dus dat is het probleem niet. wie o wie kan mij

> helpen?

> groetjes karin

• Ans

Ik heb een hele liever oudere blauwe poes te koop.Poezengroetjes van Ans.

• karin

Hoi Ans,

Bedankt dat je op mijn berichtje heb gereageerd. Wat is de reden dat je je poes weg wil doen? En hoe oud is ze? Kortom kun je iets over haar vertellen. Wat ik kan bieden lijkt me ook niet onbelangrijk ,want het lijkt me niet gemakkelijk om je poes weg te doen. Op dit moment zijn mijn man en ik druk bezig om te verhuizen. We gaan van een flatje naar een eengezinswoning met een flinke tuin. Ik weet niet of je poes buiten mag , we hebben drie katten waarvan 1 britse korthaar en die mag wel buiten maar dan wel aan een lijn. Het is namelijk een allemansvriend en ik ben veel te bang dat iemand hem mee neemt. Ze krijgen in het huis een hele eigen kamer met alles wat een kattenhart maar wensen kan ,ze mogen uiteraard door het hele huis heen banjeren maar we vinden het belangrijk dat ze ook een echte eigen plek hebben. Verder uiteraard heeeeel veel liefde en aandacht!! Als je iets meer over mij en de katten wil weten vraag gerust! je kunt je vragen ook sturen naar d.vleesenbeek@chello.nl niet geheel onbelangrijk lijkt me te vermelden dat we een labrador hebben. Ze is heel erg lief voor onze katten. De katten mogen echt alles bij haar doen, uit haar bak meeeten (alleen hebben wij dat liever niet vanwege de kans op diarree en zo) uit haar water bak drinken ,samen met haar op een kluifje kauwen. Onze katten zien haar echt een beetje als moeder, je gelooft het niet maar ze mogen zelfs bij haar drinken!!!! We proberen om het de katten niet te laten doen maar als ze allemaal bij elkaar liggen is dat weleens moeilijk in de gaten te houden. Ik hoop nog iets van je te horen.

groetjes karin

• marina v L

Ik denk dat je weleens kijkt op de kittenbemiddeling site want daar staan creme britskorthaar poesjes.

Succes