Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fokken

• Deborah

Ik heb een hele mooie meid van 6 maanden. Ze is een black tortie en echt heel mooi. Nu zou ik graag eens een nestje met haar willen t.z.t. alleen heb ik daar niet de benodigde ruimte voor in huis. We hebben een 3 kamer appartement met eenn grote tuin maar dus geen kamer over. Is het nodig een kamer over te hebben of kan het ook op andere manieren.

bedankt. Deborah

• Nienke

Je hebt geen aparte kamer nodig. Ik heb een tijdje geleden een nestje gehad. Die heb ik alleen de eerste week apart gehouden in verband met de kater, maar toen bleek dat hij er voorzichter mee was dan de poes hebben de kittens gewoon in de kamer gestaan in een bench.

Bedenk wel dat een nestje erg veel tijd vergt. Met name als er iets niet goed gaat. Denk er goed over na en ga eens met een ervaren fokker praten. Heb ik ook gedaan.

groetjes Nienke.

• deborah

Bedankt voor je antwoord.

Is het niet zo dat ze veel rust moeten hebben dan de eerste weken. Kunnen ze gewoon in een hoek in de woonkamer ?

Hoe gaat het verder in zijn werk ? Wat komt er nog meer bij kijken ? Vanaf wanneer mag ze gedekt worden ? Het lijkt me een hele leuke ervaring en tijd heb ik ervoor omdat ik maar 3 uur per dag werk ( thuiswerk ) dus ben altijd thuis.

Bedankt

Deborah

• Deborah

deborah schreef:

>

> Bedankt voor je antwoord.

> Is het niet zo dat ze veel rust moeten hebben dan de eerste

> weken. Kunnen ze gewoon in een hoek in de woonkamer ?

> Hoe gaat het verder in zijn werk ? Wat komt er nog meer bij

> kijken ? Vanaf wanneer mag ze gedekt worden ? Het lijkt me

> een hele leuke ervaring en tijd heb ik ervoor omdat ik maar 3

> uur per dag werk ( thuiswerk ) dus ben altijd thuis.

> Bedankt

> Deborah