Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

erfelijk

• Shirley

Ik kan een britse kitten kopen. Maar nu heb ik gezien dat de vader een allergie heeft, het zat onder aan zijn kin en zag er niet mooi uit. De eigenaar zei dat ze het nog aan het onderzoeken waren wat voor allergie het was. Zou het nu erfelijk zijn voor het poesje. Groeten van Shirley

• Ans

Onder de kin, hoeft geen allergie te zijn, maar gewoon zeg maar vuil, het kan ook een soort acné zijn. En aan deze twee dingen is iets aan te doen. Dus een kitten van deze kater hoeft het helemaal niet te hebben/krijgen. Poezengroetjes van Ans.

• anne

Ik heb gisteren weer naar het poesje gekeken en heb besloten het te kopen. De fokker zei dat ze 4 dierenartsen had gesproken en dat de ene zei dat het niet erfelijk was en de ander zei weer van wel eigenlijk is de conclusie dat ze er nog weinig over weten. De vader heeft dus een voedselallergie, de kitten hoeft het niet te krijgen. De keus was dus aan mij. Maar ik ben zo verliefd op het poesje dat ik het niet kon om hem niet te kopen. Alle andere kopers hebben de koop ook door laten gaan. Ik mag er alleen niet mee fokken. Maar dat was ik toch niet van plan. Groetjes van Shirley.Shirley schreef: