Hallo allemaal, ik heb een grote vraag. Drie weken geleden heb ik met mijn dochtertje een britje uitgezocht voor haar verjaardag die wij eind maart mochten ophalen. Nu belde de eigenaar ons op met de mededeling dat zij het poesje niet aan ons kon verkopen omdat het een wereldprimeur bleek te zijn met de kleur faun-creme-schildpad ik weet niet of ik het goed geschreven heb. Al de andere katjes waren lilac-creme. Ik zag dus al gelijk bij het uitzoeken dat het beestje een aparte kleur had, ze was lichter dan de andere. Nu is er dus groot verdriet bij ons thuis. Is het dus zo dat zij daar het recht toe heeft om ons nu ineens het poesje niet meer te verkopen en het zelf te houden. Het is niet zo makkelijk om een andere poesje te vinden want je moet er ontzettend lang op wachten tot het 12 weken is. En mijn dochtertje heeft al zo lang moeten wachten. Kan iemand mij vertellen of dit zo maar kan, we zijn er toch al een beetje aan gaan hechten en hebben nog allemaal leuke foto's van het poesje gemaakt. Groetjes Jacqueline en Sharona