Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik zoek

  • Monique

    Ik weet niet of ik hier aan het goede adres ben maar ik zoek een BKH. Het liefst choclatekleur of een blauwe. In ieder geval geen zwarte of witte. Hij of zij mag tot plm. 2 jaar zijn.

    Helaas hebben wij vorige week donderdag onze eerste kat moeten laten inslapen. Voor haar veel beter maar wij missen haar heel erg. We hebben nog twee katten lopen. 1 EKH en 1 Blauwe BKH zonder papieren.

  • Ans

    Ik zal eens even kijken of ik er eentje wil missen. Ik heb allemaal blauwen. Maar ik weet niet of er een voor je bij zit.Poezengroetjes van Ans.

  • Monique

    Hallo Ans,

    een blauwe zou ook heel mooi zijn. Het belangrijkste is eigenlijk het karakter. We hebben nu al een blauw katertje. Ruim 1 jaar oud en weet helaas dat ie “mooi”is maar ook heel lief. De kat die wehebben laten inslapen was geen raskat ( 4 jaar geleden uit asiel gehaald) maar qua karakter ook een echte brit. En ik mis haar zo.

    Groeten, MoniqueAns schreef:

    >

    > Ik zal eens even kijken of ik er eentje wil missen. Ik heb

    > allemaal blauwen. Maar ik weet niet of er een voor je bij

    > zit.Poezengroetjes van Ans.