Lieve kattenvrienden, ik hoorde van een kittenkoper dat , ik wil geen namen noemen, maar dat door bepaalde mensen van de kittenbemiddeling van sommige verenigingen dat een fokker niet een maar twee kittens zou moeten verkopen aan een “klant”omdat werd er bij verteld het kitten , hoe verzinnen ze het, infecties kan krijgen en zelfs kan dood gaan als het kitten geen speelkameraardje zou hebben. Dit is natuurlijk te gek voor woorden, een infectie krijg je van bacteriën/virussen maar niet als je als kat alleen in een gezin bent. En als man en vrouw samen werken, moeten ze alleen maar als ze thuis zijn lekker knuffelen met hun “enigste ”kat en spelen, en misschien mag de kat wel lekker op bed. Dus dan mankeert er echt niets van de verzorging. Maar om mensen te verplichten 2 kittens te nemen, dat kost nogal wat en niet alleen de aankoop, maar ook aan onderhoud en evt. dierenartskosten of pensionkosten voor de katten.Ik vind dit een hele foute en slechte reclame voor onze Britten. Dit slaat werkelijk nergens op.Als je te weinig thuis bent voor een kat, ben je ook te weinig thuis voor twee katten en dan kan je beter helemaal geen huisdier nemen. Neem me niet kwalijk maar ik ben woest.Poezengroetjes van Ans.