Ook ik heb dat meegemaakt.
Mijn kat ging voor een knie operatie. Mijn man had haar weggebracht en we zouden haar de volgende dag s'middags op mogen halen.
Een tijd van te voren hadden we al afsproken dat we die dag met de moeders naar de keukenhof zouden gaan.
Omdat de kat toch pas s'middags opgehaald zou kunnen worden hadden we aan mijn schoonzusje gevraagd of zij haar op kon halen. Ze zou haar dan in de benz doen en bij haar blijven.
De hele dag had ik een raar gevoel en bij thuis komst ging ik gelijk naar boven om te kijken waar ze was.
Benz leeg. Gelijk gebeld naar mijn schoonzusje en ik hoorde het al aan haar stem dat er iets mis was.
Operatie was geslaagd maar net na de operatie is zij overleden.
Ook haar hartje had het begeven.
Ik mis haar nog iedere dag en denk soms nog steeds als haar vader binnenkomt wie ben jij terwijl het nu al een jaar geleden is en wij inmiddels twee nieuwe katten hebben. Maar iedere kat is speciaal.
Wat ik ook naar vond is dat wij van de dierenarts korting kregen, als hij er echt niks aan kon doen had ik liever het hele bedrag betaald.
Ik vond het toen een schuldbekentenis.
Naderhand heb ik wel gehoord dat dit vaker vookwam bij Briiten.
Zag ook erg op tegen de sterilisatie van mijn andere poes. maar gelukkig is dit goed verlopen.
P.S. wel bij een andere dierenarts. (alhoewel die andere gespeciliseerd was in dat soort operaties)
Iedereen zei dat ik gek was maar ik voelde dat zo.
Sterkte
Ook zij was een kat die toch wel gauw stress had, schrikachtig en zo.