Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sproeigdrag

  • Pat

    beste britten-vrienden,

    sinds 21 december mag ik mijn huis delen met, naast zoonlief en twee poezen, een lief blauw katertje. Hij is nu nog geen 4 maanden. Ik heb weinig ervaring met katten (de andere twee poezen wonen bij mij sinds augustus) en ik vroeg mij af of er iets bekend is over evt. sproeigedrag van britse korthaar katers. Met andere worden, zijn het bekende sproeiers, of juist niet, of hangt het er helemaal van de kat af en valt er dus weinig over te zeggen?

    groetjes,

    Pat

  • Nienke

    Volgens mij is het afhankelijk van de kater. Ik heb een BKH kater die alleen sproeide in de kattenbak. Nu hij gecastreerd is sproeit hij helemaal niet meer. Mijn ouders hebben een zoon van deze kater en die sproeit ook niet. Ik heb ook 2 BKH poezen waarvan er 1 sproeit. Ze gaat netjes in de kattenbak zitten, maar helaas zit ze met haar achterste naar de opening toe. Zo af en toe tilt ze haar kont zover omhoog dat ze recht achteruit voor de bak piest.

    poezengroetjes Nienke

  • Elwin & Margaretha

    Hahahahaha! :-D

    Klinkt bekend! Onze Gio zit altijd voor in de bak te piesen. Soms zit hij alleen te dicht bij de rand en zie je een straaltje uit de bak komen :-(

    Als ik er op tijd bij ben geef ik hem meestal wel even een zetje zodat 'ie wat verder doorllopt naar achteren :-)

    Liefs,

    Margaretha

  • Elwin & Margaretha

    Hahahahaha! :-D

    Klinkt bekend! Onze Gio zit altijd voor in de bak te piesen. Soms zit hij alleen te dicht bij de rand en zie je een straaltje uit de bak komen :-(

    Als ik er op tijd bij ben geef ik hem meestal wel even een zetje zodat 'ie wat verder doorloopt naar achteren :-)

    Liefs,

    Margaretha