Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Brits korthaar aangeboden

  • mirjam

    hallo,

    Wij zijn helaas op zoek naar een nieuwe blijvende thuis voor onze blauwe brits korthaar poes Ayana. Ze is 1,5 jaar vorige maand gecastreerd. Ze past helaas niet bij ons in de groep. Ze vind de andere open poezen echt niet leuk. Waardoor de andere poezen heel bang voor haar worden. Voor de gecastreerde poezen is het geen probleem. Honden is voor haar ook geen probleem. Ze is heel lief. Als ze je eenmaal kent komt ze wel bij je liggen. Ze is erg speels en eet werkelijk alles. Vooral sochtends is altijd feest hier met Ayana. Ze weet dat het dan etenstijd is dus komt gezellig bij je staan flemen en kronkelt langs je benen en roept om eten. Ayana is blauw van kleur en volledig geent en ontwormt. Ook is ze volledig getest op alles. Ze is dus wel geholpen. Ze mag niet naar buiten tenzij u een afgsloten tuin heeft of een kattenren. Daar zit ze hier zomers heel graag in. Als iemand interesse heeft laat het me aub weten.

    MVG

    Mirjam

    mirjamw@live.nl

  • Viko van DEN hoek

    Goedeavond Mirjam,

    Wat vervelend dat AYana niet goed in de groep ligt! Wij zijn al enige tijd op zoek naar een Britse korthaar die kitten af is of enkele jaren oud. Wij zijn een gezin met een dochter van 1,5 jaar oud en we zijn op zoek naar een huisgenoot die op zoek is naar gezelligheid maar zeker geen problemen ervaart met jonge kinderen. Wij hebben geen andere huis dieren dus zij heeft het rijk voor zichzelf. Uiteraard zijn we nieuwsgierig of je als een zorgzaam adres hebt gevonden en of je een foto hebt van AYana. Wij horen graag van jou.

    Met groet,

    Patricia uit Hilversum

    06-11077477

  • mirjam

    Hallo,

    Bedankt voor je getoonde interesse. Als je mij mailt kan ik je een foto sturen van ayana. of kijk op mijn site. www.briticamagnifio,prachtdier.nl daar staat ze ook op de voor pagina. mail mij maar. mirjamw@live.nl. Als je daadwerkelijk in Hilversum woont is het niet eens ver reizen om eens kennis te maken met ons. Wij wonen in Almere.

    Groet Mirjam

  • Mirjam

    Ayana staat in optie voor Patricia. Even niet meer mailen voor Ayana;).

  • mirjam

    Ayana is inmiddels besproken. Sorry.

  • Ingrid van Zon

    Hallo Mirjam,

    Wij zijn op zoek naar een wat oudere kater. Heb je Ayana nog? zo ja wil je me misschien wat foto's van hem door mailen?

    Alvast bedankt,

    Groetjes Ingrid

  • mirjam

    Nogmaals Ayana is allang weg en besproken.