Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik zoek: brits korthaar kitten lilac

  • rick

    Ik ben opzoek naar een brits korthaar kitten (katertje) in de kleur lilac.

    ik wil hier niet mee fokken maar gewoon als gezelschapskat houden.

    ik heb veel gezocht en weinig kunnen vinden wat voldeed aan mijn verwachtingen.

    heeft u nog een kitten neem dan contact met mij op.

    MVG,

    Rick

  • mirjam

    wat zijn uw verwachtingen als ik vragen mag? op kitten te koop staan er wel een paar en andersd wat fokkers mailen?

  • rick

    ik ben op zoek naar een lilac katertje van teminste 13 weken oud. tot 4 maanden geen probleem..

    ik heb uiteraard alle cattery's afgemaild en gebeld maar niemand heft een goeie lilac brit.

    ik zou graag alle papieren ten inzage hebben en verder moet alles geregeld zijn (entingen, ontvlooïng, geteste ouders en staamboom.

    verder heb ik zelf geen katten en ben opzoek naar 1 kitten zoals boven vermeld.

    mocht u iets weten dan hoor ik het graag.

    MVG,

    Rick

  • mirjam

    hoi rick,

    over het algemeen mag je bij iedere (goeie) cattery altijd de papieren in zien. bij mij krijgen de kopers zelfs de kopietjes mee als ze de kitten komen halen. wat versta je onder goeie brit? bedoel je daarmee dat alle papieren in orde zijn?

    ik zelf heb geen lilac. ik verwacht einde van het jaar wel een nest. maar geen lilac dit keer. dus kan je in die kleur zelf niet helpen. wel heel goed van je dat je op alles let. doen niet alle kopers(tu).

    Groet Mirjam

  • rick

    hallo mirjam,

    een goede brit is in mijn ogen een gezonde goed/fris uitziende kitten.

    ik zie er veel die scheel zijn of vlekken hebben terwijl dat niet mag.

    verder moeten de papieren aanwezig en ter inzage zijn.

    ik bedoel, ik betaal een hoop geld en ik zal er alles aan doen om het kitten het naar zijn zin te maken.

    ik verwacht hiervoor wel dat alles in orde is als ik een kitten aanschaf.

    jammer dat je zelf niet aan een lilac kan komen maar mocht ik nog niks hebben gevonden eind december (kan goed wezen) dan hoor ik graag wat je kleuren zijn geworden.

    misschien zit er toch iets moois bij?

    bedankt voor je reacties!

    MVG,

    Rick

  • mirjam

    hoi rick,

    ik vind dat meer als normaal dat, dat gedaan word qua papieren bij de fokker. althans bij mij wel. bij mij krijgt iedereen zelfs de kopietjes mee(tu).

    de kleuren die ik verwacht zijn: zwart en blauwe katertjes en blue tortie en black tortie poezen. vorig jaar had ik wel lilac. wanneer ik weer lilac heb is pas volgend jaar, maar dan moet je nog geduld hebben. laat maar weten.

    Groet mirjam

  • marleen

    hallo ik verwacht binnekort een nestje brits korthaar kittens in de kleur lilac-white

    www.everyoneweb.com/catterydambiorix

    ouderdieren zijn beiden getest op pkd, hcm, felv en fiv….