Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

katertje castreren

  • emma

    Hoi,

    ik ben van plan een brits korthaar kitten aan te schafffen. nu heb ik mijn oog laten vallen op een heel leuk en lief katertje. Alleen valt het mij op dat de katers, wanneer ze groot zijn, een grote brede kop hebben, met een soort van dikke wangen.Hebben ze dit ook wanneer men ze laat castreren?

  • mirjam

    nou dat hoort een beetje bij de brits korthaar. maar als je laat castreren is de dikke wangen meestal wel wat minder. maar ze horen bol en rodn te zijn hun koppies

  • emma

    Hoi mirjam,

    ja dat weet ik maar ik ben benieuwd in hoeverre dit gelijk zal zijn aan bijvoorbeeld een dekkater, die hele bolle wangen hebben.

  • mirjam

    ik heb een witte brits korthaar kater geholpen en die heeft die bolle wangen niet. hij is nooit dekkater geweest ook. hij heeft wel een grote kop maar niet die dekkaterwangen.

  • marianne

    alleen dekkaters hebben dikke bolle wangen. Dit gebeurt door het dekken. hormonen dus.

    Een Brit hoort wel een mooie ronde kop te hebben. Als je een kittenkatertje laat helpen voordat hij ooit gedekt zou hebben krijgen ze nooit de katerwangen.

  • emma

    oke bedankt,daar was ik benieuwd naar