Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw huisje gezocht voor mijn 2 britskorthaartjes

  • Han

    Ik zoek een nieuw huisje voor mijn 2 super lieve Britskorthaartjes.

    De katten zijn een kater en een poes (gecastereerd en gesteriliseerd) van 4,5 jaar oud. Ze zijn ontzettend lief en houden op z'n tijd van een spelletje.

    De kater is een grijze kater met mooie amberkleurige ogen en doet niets liever dan heerlijk kroelen en op schoot liggen. De poes is een chocolat point poes, ze wil ook graag een kroel en ligt het liefst voor het raam naar buiten te kijken.

    We hebben ze aangeleerd om niet op het aanrecht en tafels te komen. Ze krabben alleen aan de krabpaal en hebben echt nog nooit uitgehaald naar mensen. Het zijn echte binnenkatten en hebben ook niet de behoefte om naar buiten te gaan. Ze zijn tevreden met een kommetje brokjes (ze krijgen hier wiskas maar lusten ook felix) en krijgen bij ons 3x in de week een zakje felix (1 zakje met z'n tweeen) om te snoepen.

    De reden waarom ik met pijn in mijn hart een nieuw huisje voor ze zoek is dat ons zoontje van 5 maanden, longproblemen heeft en de katten een negatief effect hebben op zijn ademhaling.

    Als je de britskorthaartjes wilt overnemen dan krijg je er alles bij, een luxe krabpaal met hangmatje en trapjes, 2 kattenmandjes, kattenbak, speeltjes, voerbakjes en twee vervoersmanden en een box om voer vers te bewaren. Ik vraag 100 euro voor deze 2 prachtbritjes en de toebehoren.

    Het lukt me niet om foto's te plaatsen ,maar als je interesse hebt, neem dan gerust contact met mij op zodat ik wat foto's over de mail kan sturen of voor een afspraak.

    Ik ben bereikbaar op tel.nr. 0611861687

  • Simone

    Hallo Han,

    Heeft u de poes en kater nog?

    Wij zijn namelijk op zoek naar 1 of 2 britse kortharen, maar willen geen kitten, dus dit lijkt de ideale match ! misschien wilt u ons wat foto's mailen?

    Wij hebben 2 kinderen van 14 en 10, dus geen drukte voor de poezen.

    Zou u ons

    Graag hoor ik het van u, probeerde al te bellen, maar kreeg u niet te pakken, vandaar dit bericht.

    U kunt mij eventueel bereiken op telefoonnummer: 06 36126523.

    Alvast bedankt.

    Groet, Simone.

  • Mia

    Graag zou ik van u wat meer informatie en foto's willen ontvangen

    Vriendelijke groet

    MiA

  • Mia

    daar ik geen reactie op mn berichtje kreeg, heb ik het genoemde mobiele nummer gebeld

    bleek dat de “advertentie” nie meer geldig was.

    Misschien handig voor de lezers van het prikbord om dit ook even hier te melden?

  • Ingrid van Zon

    Hallo Han,

    Wij zijn op zoek naar een oudere kater.

    Heb je hem nog? en zo ja kunnen we hem zien?

    Ik wacht je reactie af,

    Groetjes Ingrid